Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszej posiadłości. Pozwoli nam to zapewnić Państwu wysoką jakość usług.

  1. Właścicielami Obiektu Turystycznego są Janina i Stefan Paczek.
  2. Klienci korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli obiektu.
  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
  4. Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu.
  5. Klienci naszych obiektów zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u właściciela obiektu. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
  6. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego obiektu.
  7. Na terenie obiektu obowiązuje doba hotelowa od godz. 14:00 w dniu przyjazdu do godz.12:00 w dniu wyjazdu.
  8. Najmując lokal, gość określa czas swego pobytu oraz rodzaj lokalu. Przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić właścicielowi do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu lokalu. Właściciel nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu lokalu w przypadku braku wolnych miejsc.
  9. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wskazanych przez właściciela. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony, jedynie zamykany w godzinach ciszy nocnej. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
  10. Klient przywożący ze sobą psa lub inne zwierze domowe obowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, ażeby zwierzę nie zagrażało innym wczasowiczom bądź pracownikom obiektu, w szczególności zwierzę powinno być prowadzone na smyczy. Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje ono na terenie obiektu.
  11. Za pobyt psa lub kota w obiekcie pobiera się opłatę w wysokości 10 zł/dobę. Pobyt innych zwierząt należy uzgodnić z właścicielem obiektu.
  12. Informujemy, że nie odpowiadamy w najętym lokalu za pozostawione mienie klienta.
  13. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna trwająca w godz. 22:00 – 06:00.
  14. Użytkownicy ogniska/grilla zobowiązani są do pozostawienia czystości po zakończeniu. Drewno lub brykiet we własnym zakresie.
  15. Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy do lokalu) na terenie obiektu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu lokalu po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
  16. W momencie przekazania przez właściciela klucza do lokalu stają się Państwo jego gospodarzami.
  17. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nie posiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości 30% ogólnej kwoty zamówienia.
  18. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
  19. Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jeśli odwołanie nastąpiło na 45 i mniej dni przed zarezerwowanym terminem, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów.
  20. Z placu zabaw mogą korzystać tylko i wyłącznie osoby zameldowane.
  21. Dzieci do lat 10 mogą przebywać na placu zabaw tylko pod opieką dorosłych.
  22. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
    • będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
    • które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
  23. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.
  24. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
  25. Regulamin obiektu podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.krzywe.pl
  26. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia miejsca bez zwrotów kosztów.
  27. Palenie tytoniu może się odbywać wyłącznie poza pomieszczeniami domu. Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych podczas całego okresu trwania wynajmu należy do Najemcy. Ewentualne skutki nieprzestrzegania przepisów przeciwpożarowych obciążają w całości Najemcę. Za przestrzeganie zasad porządku publicznego i współżycia sąsiedzkiego odpowiedzialny jest Najemca. Organizowanie głośnych imprez, a także spotkań towarzyskich z osobami z zewnątrz (bez zgłoszonego pobytu ) jest niedopuszczalne.
  28. Przed wyjazdem Najemca powinien przekazać dom w takim stanie, w jakim go zastał (m.in. pozostawić uprzątnięte pomieszczenia oraz umyte naczynia kuchenne).

Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli i obowiązuje od dnia 1 maja 2010.
Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.